سراوانی: دست های پشت پرده می خواهند شخص خاصی به ریاست برسد

 

رئیس هیات کاراته استان سیستان و بلوچستان حذف تنها یک گزینه از ۲۷ نفر ثبت نام شده ی ابتدایی را شبهه برانگیز برشمرد.

به گزارش “کاراته نیوز” محمدرضا سراوانی رئیس هیات کاراته استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تعدد ثبت نام نامزدهای انتخاباتی گفت: به نظر من تنها چها تا پنج گزینه ی شاخص شانس رقابت برای حضور پرقدرت را در انتخابات کاراته دارند. اما وزارت ورزش با حذف یکی از این گزینه ها شرایط ملتهبی را برگزاری انتخابات به وجود آورد.

سراوانی با بیان اینکه باید سوابق مدیریتی درخشان محسن آشوری را مدنظر قرار داد، افزود: وی بیش از بیست سال در بخش های مختلف فدراسیون کاراته حضور داشت و تمام افتخارات کاراته ایران در مدت زمان حضور این شخص در بدنه ی فدراسیون کاراته است.

وی ادامه داد: اگر این شخص از نظر مدیریتی دچار مشکل است چگونه توانست چنین افتخارات بزرگی را در مدت حضور خود در فدراسیون کاراته برای کشور عزیزمان به ارمغان بیاورد. از نظر من دست های پشت پرده در تلاش هستند تا شخصی که خود مد نظر دارند در انتخابات به پیروزی برسد.

رئیس هیات کاراته استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: از وزیر ورزش تقاضا دارم تا شرایطی  را فراهم سازد تا تمامی نفرات ثبت نام شده در روز مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته حضور یابند تا در نهایت کسی که از دید اعضای مجمع اصلح تر است به ریاست فدراسیون کاراته منصوب شود.

سراوانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در روز ۲۸ دی ماه انتخابات با حضور تمامی کاندیدها و بدون حرف و حدیثی برگزار شود تا روند مثبت نتایج تیم ملی کشورمان در رقابت های برون مرزی همچنان ادامه یابد و در نهایت این رشته ی ورزشی بتواند در اولین حضور کاراته در المپیک صاحب مدال شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا