ده بزرگی: وزارت ورزش با رعایت عدالت آرامش را به کاراته برگرداند.

 

حمیدرضا ده بزرگی خواستار برگزاری انتخابات کاراته بر پایه عدالت محوری است تا در نهایت فردی که بر کرسی ریاست فدراسیون می نشیند فردی عادل و صادق باشد.

به گزارش “کاراته نیوز” حمیدرضا ده بزرگی رئیس هیات کاراته استان فارس در خصوص حواشی به وجود آمده در رابطه با انتخابات کاراته، بیان داشت: اینکه کدام فرد بر صندلی ریاست فدراسیون کاراته بنشیند چندان مهم نیست، مهم این است که عدالت رعایت شود. دلیل تمامی صحبت ها و موضوعاتی که بزرگان کاراته انجام می دهند این می باشد که همگی این افراد خواهان اجرای عدالت در تصمیمات وزارت ورزش هستند.

وی در ادامه افزود: بعنوان شخصی که حدود چهار دهه در این فدراسیون فعالیت دارم، دموکراسی و برگزاری انتخابات جوانمردانه را می پسندم و معتقدم نباید فرصت حضور دراین انتخابات را از هیچکدام از کاندیدها گرفت. چطور ممکن است تمامی ۲۷ کاندید ثبت نام شده، برای حضور در انتخابات مرداد ماه تایید صلاحیت شدند ولیکن تنها در فاصله ۵ ماه نظر وزارت ورزش در مورد تایید صلاحیت کاندیدها عوض می شود.

ده بزرگی با بیان اینکه یکی از ارکان های اصلی کاراته احترام است، عنوان کرد: مطمئن هستم با پیگیری مسئولین و جامعه کاراته این مشکل حل خواهد شد در نتیجه از جامعه فهیم کاراته تقاضا دارم در حمایت از عدالت محوری حرمت ها را حفظ کنند و خواسته های به حق خود را با احترام عنوان کنند.

کاندیدای ریاست فدراسیون کاراته خاطرنشان کرد: وزارت ورزش نباید افراد بزرگی را که سال های سال عنان کاراته را در دست داشتند و زحمات و خدمات بسیاری برای کاراته کشور کشیدند را بدون هیچ دلیلی حذف کنند و امیدوارم دست اندرکاران هرچه زودتر اسامی نفرات باقی مانده را اعلام کنند تا شاهد برگزاری مجمع انتخاباتی سالمی باشیم.

وی در ادامه مطلب فوق، افزود: اگر وزارت ورزش بر پایه عدالت عمل می کرد نباید شخصی که صلاحیتش در تاریخ قبل از  ۱۱ مرداد ماه اعلام شده بود را از گود رقابت ها خارج می کرد. آن هم دکتر محسن آشوری که بیش از دو دهه به کاراته کشور خدمت رسانی کرد. من هنوز معتقدم اشتباهی رخ داده است، چرا که محسن آشوری از دید جامعه کاراته فردی اصلح و دلسوز است و نعمتی بزرگ برای ورزش کاراته به حساب می آید.

ده بزرگی در پایان اظهار کرد: از آقای سلطانی فر وزیر وقت ورزش کشور عاجزانه تقاضا دارم تا با اتخاذ یک تصمیم درست کمک کنند وحدت و آرامش به جامعه کاراته برگردد تا بتوانیم این رشته تازه المپیکی شده را برای افتخارآفرینی بیشتر هدایت و آماده کنیم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا