محسن آشوری نامی نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت

سرمربی اکادمی کاراته کمربندسیاه از نبود عدالت در برپایی انتخابات کاراته خبر داد.
به گزارش به “کاراته نیوز” شهلا عیوضی سرمربی تیم آکادمی کمربند سیاه با اشاره به رد صلاحیت محسن آشوری و عدم حضور وی در انتخابات فدراسیون کاراته گفت: حذف محبوب ترین گزینه خانواده کاراته، توهین به شعور اهالی این رشته ورزشی است. تمامی افتخاراتی که جامعه کاراته در آوردگاه جهانی کسب کرد مرهون زحمات و فداکاری دبیر سابق فدراسیون کاراته است.
عیوضی با بیان اینکه آشوری برادر دو شهید دفاع مقدس است، عنوان کرد: او به واسطه حضور بیست ساله اش در فدراسیون کاراته، حق بزرگی بر گردن خانواده کاراته دارد و نباید به سادگی از نام او عبور کرد. من نمی دانم وزارت ورزش چگونه توانست از نام بزرگ محسن آشوری به راحتی بگذرد.
برترین مربی لیگ جوانه کشور در سال ۹۴ افزود: وزارت ورزش کشور به جای اینکه اصلی ترین گزینه انتخابات فدراسیون کاراته را کنار بگذارد باید شرلیط را محیا می ساخت تا خود اعضای کاراته در نشست انتخاباتی ۲۸ دی ماه تصمیم می گرفتند تا چه کسی سکان هدایت این رشته ی ورزشی را برعهده بگیرد.
سرمربی پیشین تیم نوجوانان استان مازندران ادامه داد: تاریخ کاراته ایران در بیست سال گذشته با نام محسن آشوری پیوند خورده است. اگر هر صفحه ی تاریخی این رشته ی مدال آور را ورق بزنید تصمیم های حیاتی محسن آشوری را در کنار عناوین بدست آمده خواهید دید. بعنوان نمونه ما در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار به مقام قهرمانی کومیته تیمی  در آلمان دست پیدا کردیم اما اگر با درایت دبیر سابق فدراسیون این موضوع مدیریت نمی شد شاید تیم ایران به دلیل دریافت ویزا نمی توانست به این رقابت ها اعزام شود.
عیوضی در پایان عنوان کرد: هر چند رشته ی مدال آور کاراته برای حضور در المپیک یکسال فرصت برنامه ریزی را به دلیل نداشتن رئیس از دست داد اما امیدوارم وزیر محترم ورزش و سایر ورزش دوستان بتوانند با گرفتن تصمیماتی درست این موضوع را مدیریت کنند تا سرانجام کاراته به آرامش برسد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا