تغییرات عجیب اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته

به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از گروه ورزشی «نسیم آنلاین»، بالاخره ۱۵ ماه بعد  از استعفای علیرضا سمندر از ریاست فدراسیون کاراته و انتخاب سرپرست برای این فدراسیون، قرار است ۲۸ دی‌ماه مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته برگزار تا سرنوشت پرجمعیت‌ترین رشته ورزش رزمی کشور مشخص شود.

با مشخص شدن کاندیدهای تایید صلاحیت شده از سوی وزارت ورزش و جوانان، اعضای مجمع این فدراسیون نیز مشخص شدند که تغییر برخی اعضا از نکات جالب توجه آن بود. در میان نمایندگان ورزشکاران نام امیر مهدی‌زاده، سعید احمدی و حمیده عباسعلی دیده می‌شود و خبری از سجاد گنج‌زاده که در مسابقات جهانی ۲۰۱۶ موفق به کسب دو مدال طلا در کومیته تیمی و انفرادی شده بود دیده نشود.

غیر از حضور گنج‌زاده که در حال حاضر یکی از پرافتخارترین کاراته‌کاهای کشورمان است حتی نام ذبیح‌الله پورشیب به عنوان کاپیتان تیم ملی دیده نمی‌شود. نماینده مربیان نیز غلامرضا دباغیان معرفی شده است ، در حالی که شهرام هروی سرمربی موفق تیم ملی که در دو دوره اخیر مسابقات جهانی در کادرفنی تیم ملی حضور داشته و با عملکرد درخشان خود پرافتخارترین مربی کاراته کشورمان نام گرفته است، غایب بزرگ مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته است.

اما این تغییرات تعجب برانگیز با حضور محمد علی مردانی، سرپرست دبیری فدراسیون کاراته به عنوان نماینده داوران تکمیل می‌شود. در اینکه محمدعلی مردانی از داوران قدیمی و باتجربه کاراته کشورمان است و حتی زمانی ریاست این کومیته را نیز برعهده داشته هیچ شکی نیست اما بهتر بود با توجه به حضور مردانی در فدراسیون و برای برطرف شدن حرف و حدیث‌ها از گزینه‌ای دیگر استفاده می‌شد.

کاراته کشور در سالیان اخیر درگیر حواشی بسیاری بوده است و طولانی شدن زمان مجمع انتخاباتی این فدراسیون نیز یکی از بزرگترین حاشیه‌های این رشته بوده است. با این شرایط بهتر است وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش کشور حتی نسبت به کوچکترین تغییرات مجمع این فدراسیون نیز حساس باشد تا در پایان مجمع حرف و حدیث و حاشیه‌ای جدید گریبان‌گیر این رشته ورزشی نشود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا