تناقض در صحبت های گواری، مردانی و لیست نامزدهای تایید صلاحیت شده

گواری: به ما اطلاع ندادند که کاندیدایی نمی‌تواند در انتخابات کاراته شرکت کند(تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵)

دبیر فدراسیون کاراته در گفتگو با ایمنا: ۲۴ کاندیدا در انتخابات فدراسیون کاراته با هم رقابت می‌کنند(تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵)

در حالی امروز فهرست نامزدهای انتخاباتی فدراسیون کاراته بر روی خروجی ها قرار گرفت که طی دو روز گذشته  رییس دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و دبیر فدراسیون کاراته طی دو مصاحبه با دو خبرگزاری رسمی متفاوت، از تایید صلاحیت تمامی کاندیدها و انصراف سه کاندید از ۲۷ کاندید ثبت نام کننده ابتدایی خبر دادند.

به گزارش کاراته نیوز احمد گواری در حاشیه مراسم معارفه خسرو قمری و تودیع نصرالله پریچهره در مورد انتخابات فدراسیون کاراته گفت: تا الان خبری مبنی بر منع حضور کسی در انتخابات فدراسیون کاراته را به ما اعلام نکرده اند و بعید می دانیم که منعی باشد و تا الان چیزی به ما اعلام نشده است.

همچنین محمد علی مردانی دبیر فدراسیون کاراته نیز طی گفتگو با خبرگزاری ایمنا اعلام کرد: تا این لحظه هیچ خبری مبنی بر لغو انتخابات و یا عدم تایید صلاحیت کاندیداها به ما اعلام نشده است.

اما امروز ۱۴ دی ماه اسامی نفرات تایید صلاحیت شده از سوی دفتر امور مشترک فدراسیون ها اسامی ۲۶ نامزد ریاست فدراسیون کاراته را اعلام شد. ابتدا تناقض بین تعداد نفرات تایید صلاحیت شده از سوی وزارت ورزش و تعداد نفرات اعلام شده از سوی دبیر فدراسیون کاراته نظر ما را به خود جلب کرد چرا که مردانی از انصراف سه نفر از کاندیدها خبر داده بود.

دومین تناقض اما در اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده و یک اسم خط خورده از سوی وزارت ورزش بود که با صحبت های رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها در تناقص بود. در خبر درج شده در سایت فدراسیون کاراته نام محسن آشوری دبیر سابق این فدراسیون به چشم نمی خورد. البته در همان خبر اعلام شد در صورت اعلام وزارت ورزش و جوانان اسامی سایر نامزدهای باقی مانده متعاقباً اعلام خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا در روز های باقی مانده صحبت های گواری و مردانی رنگ حقیقت به خود می گیرند یا خیر!؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا