ترجیح منفعت فدراسیون بر منفعت افراد در کاراته

548267_188
سرپرست فدراسیون کاراته گفت: بعضی ها در کاراته به منفعت خود فکر می کردند که دست آنها رو شده است.
ترجیح منفعت فدراسیون بر منفعت افراد در کاراتهسیدحسن طباطبایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره اظهارنظر برخی ها به عملکرد کاراته گفت: بعضی ها متاسفانه تنها در پی منافع شخصی خود هستند و اتفاقات خوشایندی که در کاراته می افتد را نمی بینند و نمی پذیرند. با این حال افرادی که واقعا برای لباس سفید کاراته و هنر جوانمردان ایران درپی شکوفایی این رشته هستند از روند رو به رشد کاراته و نتایج ملی پوشان در مسابقات جهانی ابراز رضایت کردند.

وی افزود: دست خیلی ها رو شده است و درباره این مسائل صحبت کردن فایده ای ندارد. در فدراسیون منفعت کاراته کشور را به افراد ترجیح داده ایم.

سرپرست فدراسیون کاراته در خصوص نتایج و عملکرد تیم های رده سنی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: از نظر مرغوبیت مدال راضی کننده عمل نکردیم. نایب قهرمانی در مسابقات آسیایی اندونزی با ۲۵ مدال که ۶ مدال آن طلا بود، برخلاف برخی نظرات نتایج مناسبی به دست آمد و از نظر کمی تعداد مدال های خوب بود.

وی ادامه داد: با توجه به المپیکی شدن کاراته کشورها سرمایه گذاری کرده اند و هم امیدواریم بتوانیم شرایط خوبی برای آینده کاراته کشور فراهم کنیم.

نام‌نویسی مجدد برای انتخابات بعید است

طباطبایی درباره انتخابات فدراسیون کاراته گفت: امیدواریم هر چه سریعتر انتخابات فدراسیون برگزار شود. برای فراهم شدن شرایط برگزاری انتخابات فدراسیون تلاش می کنم. بعید می دانم دوباره نام نویسی شود و در این باره اطلاعی ندارم اما باز هم می گویم در انتخابات فدراسیون کاراته نام‌نویسی نمی کنم.

وی در خصوص مراسم تجلیل از قهرمانان رقابت های جهانی کاراته افزود: در حال برنامه ریزی برای برگزاری مراسمی هستیم که با حضور پیشکسوتان، قهرمانان و ورزشکاران این رشته برگزار می شود تا از قهرمانان مسابقات جهانی به طور شایسته تجلیل شود و این کار با نهایی شدن حامی مالی انجام می شود.

سرپرست فدراسیون کاراته با اشاره به آغاز مسابقات سوپرلیگ گفت: سالن آزادی برای برگزاری مسابقات سوپرلیگ هماهنگ شده است و رقابت ها از ۲۷ آذر آغاز خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا