موسوی: مسابقات آسیایی تحت تاثیر المپیکی شدن کاراته بود

سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان دختر گفت: امسال مسابقات آسیایی متفاوت تر از سالهای گذشته و تحت تاثیر المپیکی شدن کاراته بود.dsc_8895

به گزارش “کاراته نیوز” ستاره موسوی درگفت و گو با سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: تیم ژاپن در این دوره از رقابتها به دلیل میزبانی المپیک ۲۰۲۰ سرمایه گذاری خوبی کرده بود و حتی مربیان تیم ملی بزرگسالان تیم ملی پایه را در اندونزی همراهی می کردند.

وی افزود: من از عملکرد تیمم راضی هستم ما در سه وزن نوجوانان به یک طلا و یک نقره و در رده جوانان به یک نقره و ۲ برنز دست یافتیم و تنها ۲ بازیکن از دور رقابتها کنار رفتند و نتوانستند به مدال برسند.

موسوی تصریح کرد: نسبت به مدت زمان کمی که در اختیار داشتیم و بازیکنان تجربه رقابت برون مرزی نداشتند نتیجه خوبی گرفتیم. در رده جوانان و نوجوانان تیم پوست اندازی کرده و نفرات جدیدی به پیکره تیم اضافه شده بودند.
وی ادامه داد: اما بازیکنان رده زیر ۲۱ سال ۲ تا ۳ دوره در تیم ملی حضور داشتند و از تجربه متفاوتی بهره می بردند.
موسوی با اشاره به اینکه همه اتفاقات در تاتامی ۲ افتاد، گفت: سرداور اندونزی یایی در تاتامی ۲ حضور داشت و حق بازیکنان ایران در این تاتامی نادیده گرفته شد و به طور مثال شبنم واحدی که یکی از امیدهای ما در کسب مدال بود با ناداوری از دور رقابتها حذف شد.

وی گفت: مبینا حیدری بهترین بازیکن من بود. او حریفانی از قزاقستان، چین و ژاپن را برد و در فینال حریفی از کشور میزبان شکست داد و به مدال طلا رسید.

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. آیا منظور خانم موسوی این است که اهمیت این مسابقات را فقط ژاپن درک کردئد و ما با این همه سابقه در قهرمانی کاراته دنیا به آن پی نبردیم؟
    البته شما باید راضی باشی و حرف دیگری ندارید که نتیجه ضعیف تان را توجیه کند!
    ولی همگان می دانند که این نتیجه ضعیف از مدیریت ضعیف شما و خانم باقری و صد البته آقای طباطبایی حاصل شده است! هنگامی که در اردوی تیم ملی ورزشکاران تا ۳ صبح انلاین و مشغول گشت زنی در شبکه های مجازی هستند، یا انتخابی هایی مخدوش و پر از ابهام انجام می دهید و یا …… همین نتایج هم برای شما شاهکار به حساب می آید!
    مربری خوب آن کسی است که ورزشکاری که به قول شما تجربه ندارد را بسازد، وقتی ورزشکار وارد سن بزرگسالی شد دیگر هنر نیست که کسی بتواند عنوان بیاورد مگر اینکه تغییر اساسی در آنها ایجاد کرده باشد. پس باید مسئولیت بپذیرید و رو راست بگویید که قادر نبودید تیم ملی را اداره کنید!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا