حاشیه سازی و اختلاف افکنی، کاراته استان قزوین را تضعیف می کند

qazvin
سرپرست دبیری فدراسیون کاراته گفت: حاشیه سازی و اختلاف افکنی کاراته استان قزوین را تضعیف می کند که امیدواریم با استفاده از تمامی ظرفیت ها، افتخارآفرینی و قهرمان پروری در این رشته ورزشی استمرار داشته باشد.
به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از ایرنا محمد علیمردانی در مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان قزوین که روز دوشنبه در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، افزود: اداره ورزش و جوانان و فدراسیون کاراته کشور با نظارت کامل با رئیس جدید هیات کاراته استان قزوین همکاری خواهد کرد و اگر کسی در این زمینه اعتراض یا نقدی دارد باید با فدراسیون کاراته و اداره کل ورزش و جوانان مکاتبه نماید.
سرپرست دبیری فدراسیون کاراته با اشاره به اعتراض برخی در خصوص نحوه برگزاری مجمع انتخابات هیات کاراته استان ادامه داد: منتقدان و معترضان باید ابتدا آیین نامه برگزاری مجامع انتخاباتی را دقیق مطالعه کنند چون فدراسیون کاراته در برگزاری مجمع نهایت دقت را داشته و به دنبال بهترین فرد برای مدیریت هیات کاراته هستند.
علیمردانی افزود: حساسیت فدراسیون کاراته در خصوص انتخابات هیات های کاراته استان ها آنقدر بالاست که در پی برخی گزارش ها انتخابات مجمع هیات کاراته آذربایجان شرقی چهار بار برگزار شد.
وی ادامه داد: کاراته استان قزوین استعدادهای بسیار زیادی را در خود جای داده و برای شکوفائی و رویش این استعدادها به بسترهای لازم و مربی توانا نیازمند است تا قهرمانانی چون بهمن عسکری و علی اصغر آسیابری برای استان و کشور افتخار آفرینی کنند.
علیمردانی با اشاره به انتخاب بابائی به عنوان رئیس جدید هیات کاراته استان قزوین افزود: قبول مسئولیت در ورزش کاراته که در یک سال اخیر هیچ کمک مالی از سوی فدراسیون به آن صورت نگرفته است به انسان های عاشق کاراته و دلسوز این رشته ورزشی نیازمند است.
وی ادامه داد: قزوین که زمان زیادی از استان شدن آن نمی گذرد از خراسان، کرمان، اصفهان، فارس و تهران افتخارات بیشتری را درورزش کاراته کسب کرده است و این جای افتخار دارد.
علیمردانی با بیان اینکه فدراسیون کاراته کشور در طی یکسال اخیر به سخنان منتقدان و معترضان گوش سپرد و در نتیجه آرامش به این فدراسیون بازگشت افزود: رئیس و دبیر هیات کاراته استان قزوین نیز باید از تمامی ظرفیت های موجود در کاراته استان قزوین استفاده کرده و از توانائی همه نیروها در زمینه های مختلف بهره مند شوند.
این مسئول ورزشی ادامه داد: حاشیه و اختلاف آفرینی تنها عاملی است که کاراته استان را تضعیف کرده و از سیر صعودی و کسب قهرمانی های آینده باز می دارد.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: امیدواریم پیشکسوتان و کاراته کاهای استان قزوین از حاشیه سازی دست برداشته تا افتخار آفرینی قهرمان استان قزوین را در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ شاهد باشیم.
در مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان قزوین که امروز /دوشنبه/ در اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد محمدصادق بابائی با کسب ۱۶ رای از ۱۹ رای اعضای مجمع، به ریاست هیات کاراته استان قزوین انتخاب شد.
بیش از سه هزار کاراته کا به صورت سازمان یافته و بیش از ۵۵ باشگاه کاراته در استان قزوین مشغول فعالیت هستند.
۶۱۰۱/ ۶۱۲۸ *خبرنگار:هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: وحید مقدم سلیمی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا