حسنی پور: در مسابقات آسیایی قدرتمند ظاهر شدیم

photo_2016-12-05_11-40-06
مربی گیلانی تیم ملی کاراته امید: در مسابقات آسیایی قدرتمند ظاهر شدیم
به گزارش “کاراته نیوز” سعید حسنی پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه کاراته کاران این رده سنی توانستند در پانزدهمین دوره رقابت های رده های سنی آسیا خوب ظاهر شوند .
وی اظهار کرد: در جریان این رقابت ها که در اندونزی جریان داشت ، از مجمع شش وزن ، کاراته کاران رده سنی امید موفق به کسب سه مدال طلا و عنوان قهرمانی شدند .
وی که دارنده مدال طلای مسابقات المپیک آسیایی است ، ادامه داد: با این تعداد مدال طلا ، تیم ملی کاراته امید پسران ایران توانست رتبه نخست را در آسیا کسب کند اما در مجموع سه رده سنی نوجوانان ، جوانان و امید و در دو بخش پسران و دختران ، تیم ملی کاراته ایران عنوان نایب قهرمانی آسیا را کسب کرد .
مربی تیم ملی کاراته امید ایران همچنین به حضور کاراته کاران گیلانی در این دوره از رقابت ها اشاره کرد و گفت: چهار کاراته کار گیلانی در این مسابقات حضور یافته بودند که همگی موفق به کسب مدال شدند .
سعید حسنی پور اضافه کرد: محمدرضا گیلان پور از گیلان مدال طلا ، مهرداد مستحصن ، مجتبی محمدی و سارا بهمنیار دیگر کاراته کاران گیلانی مدال برنز رقابت های قهرمانی آسیا را کسب کردند .
وی در ادامه به برنامه های بعدی تیم ملی کاراته امید ایران اشاره و بیان کرد: با توجه به فاصله کم رده سنی امید با بزرگسالان ، کاراته کاران تیم ملی امید می توانند خود را برای حضور در رقابت های جهانی سال آینده که در اسپانیا برگزار خواهد شد، آماده کنند .
وی خاطرنشان کرد: هدف ما این است که کاراته کاران بتوانند با قدرت در رقابت های سال آینده آسیایی و جهانی حضور یابند و سکوهای مختلف قهرمانی را کسب کنند .
پانزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی رده های سنی آسیا طی هفته گذشته با حضور زبده ترین کاراته کاران قاره کهن در کشور اندونزی برگزار شد .
در استان گیلان بیش از هفت هزار کاراته کار به صورت سازمان یافته در رده های سنی مختلف و در دو بخش بانوان و آقایان در این رشته رزمی فعالیت دارند .
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار : نصراله ابراهیمی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا