طلسم کاراته شکسته می‌شود/عکس چه کسی در اتاق ریاست قاب خواهد شد؟!

 

 

82019124-70622716

قرار است انتخابات ریاست فدراسیون کاراته تا پایان سال جاری برگزار شود.

به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از خبرگزاری میزان، به نظر می‌رسد طلسم برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته پس از حدود یک سال و دو ماه شکسته خواهد شد و اهالی کاراته باید منتظر انتخاب رییس جدید باشند.

در ماه‌های اخیر بارها اخبار ضد و نقیضی در خصوص برگزار شدن مجمع انتخاباتی این فدراسیون در تاریخ‌های مختلف به گوش می‌رسید و حتی یک مرتبه در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت مانده به مجمع، مسئولان وزارت ورزش آن را لغو کردند تا سرپرست مورد تایید آنها در فدراسیون کاراته به فعالیت خود ادامه دهد.

البته «طباطبایی» در مدت حضورش به عنوان سرپرست فدراسیون کاراته بیلان نسبتا موفقی از خود بجای گذاشته و دور از انصاف است که تلاش‌های او نادیده گرفته شود.

بی‌تردید اگر «طباطبایی» پیش از پایان فعالیت خود در این فدراسیون، پاداش مدال آوران رقابت‌های جهانی را پرداخت کند، با یک کارنامه موفق به دوران سرپرستی خود در این فدراسیون پرحاشیه پایان خواهد داد.

روز گذشته (یکشنبه) « نصرالله سجادی» معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص انتخابات فدراسیون کاراته اعلام کرد: « تا پایان سال انتخابات فدراسیون کاراته برگزار خواهد شد، وزیر ورزش و جوانان هم اعلام کرده که این انتخابات برگزار می‌شود.»

بدین ترتیب به نظر می رسد دوره سرپرستی ۱۴ ماهه «حسن طباطبایی» در فدراسیون کاراته به اتمام رسیده و حالا اهالی کاراته باید منتظر رئیس جدید باشند.

باید منتظر ماند و دید پس از مدت‌ها انتظار سرانجام عکس چه کسی در اتاق ریاست فدراسیون کاراته قاب خواهد شد!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا