سنچولی: با یک تیم جدید در سوپر لیگ کاراته قرارداد بسته‌ام/ طباطبایی قول پرداخت پاداش داده است

13950914000562_photoaدارنده نشان طلای مسابقات جهانی کاراته گفت: برای حضور در مسابقات سوپر لیگ کاراته با یک تیم جدید قرارداد ثبت کرده‌ام.

به گزارش “کاراته نیوز” ایمان سنچولی در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس، در مورد نتایجی که تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی اتریش کسب کرده است، گفت:‌ امسال از روز اول که وارد اردوها شدیم همه چیز شفاف بود. یعنی همه برنامه‌ریزی‌ها از سوی کادر فنی به صورت دقیق آمده بود. مشخص بود که کادر فنی همه چیز را آماده کرده تا یک اردوی منظم و دقیق داشته باشد. خوشبختانه حسینی مربی بدنساز تیم ملی نیز واقعا برای آمادگی ما تلاش بسیار زیادی را در کنار مربیان تیم ملی داشت.

وی در ادامه افزود: پس از برگزاری انتخابی‌ها هر کسی جایگاه خود را در بخش کومیته تیمی و انفرادی می‌دانست. همبستگی و همدلی امسال نسبت به دوره‌های گذشته بسیار زیاد بود. خدا را شکر در پایان هم نتیجه خوبی را کسب کردیم. در بخش انفرادی و تیمی مدال‌های خوشرنگی را کسب کردیم و عنوان قهرمانی در بخش کومیته فنی را از آن خود کردیم. این دوره کار ما نسبت به دوره قبل سخت‌تر بود چرا که عنوان قهرمانی را با خود یدک می کشیدیم و همه تیم‌ها آمده بودند تا این مهم را از ما بگیرند. هر چند در قرعه سختی قرار داشتیم اما با تلاش همه بچه‌ها اتفاق بسیار خوبی رقم خورد.

وی در مورد پاداشی که طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته قول داده است، گفت: طباطبایی فدراسیون کاراته قول داده که به نفراتی که مدال طلا کسب کردند مبلغ ۳۰ میلیون تومان پاداش پرداخت خواهد کرد. او قول داده بود بعد از مسابقات جهانی پس از پایان ماه صفر این پاداش‌ها پرداخت شود. فعلا کسی با ما در این مورد صحبت نکرده است، اما می‌دانیم که او بدقولی نخواهد کرد.

سنچولی در پایان صحبت‌های خود، گفت:‌ برای حضور در لیگ کاراته با یک تیم جدید با نام توسعه و تعاون شهر قرارداد بسته‌ام که محمدابراهیم اسفندیاری به عنوان سرمربی این تیم است. آسیابری، خدابخشی و بنده جزو نفراتی هستیم که در مسابقات جهانی حضور داشتیم و با این تیم برای حضور در سوپرلیگ قرارداد بستیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا