دو طلا، یک نقره و سه برنز سهم امیدهای ایران در اندونزی

پانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در حالی پایان یافت که امروز و در آخرین روز این رقابت ها کاراته کاهای زیر ۲۱ سال کشورمان در دو بخش پسران و دختران صاحب دو مدال طلا یک مدال نقره و سه مدال برنز شدند.
به گزارش “کاراته نیوز” سومین و آخرین روز از  پانزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا رده های پایه در حالی پایان یافت که تیم ملی کاراته زیر ۲۱ سال ایران توانست دو مدال طلا، یک مدال نقره و ۳ مدال برنز کسب کند.
زهره برزگر در وزن ۵۵- کیلوگرم با شکست حریفانی از اردن و ژاپن به فینال راه یافت. وی در فینال حریف خود از کشور چین تایپه را شکست داد و به مدال طلا رسید
علی مسکینی کاراته کا وزن ۵۵- کیلوگرم کشورمان پس از پیروزی مقابل حریفانی از عراق و چین برابر نماینده عربستان نتیجه را واگذار کرد. وی در جدول رپه شارژ توانست با شکست حریف تایلندی به مدال برنز این رقابت ها دست یابد.

رضا عنایتی کاراته کا وزن ۶۷- کیلوگرم تیم ملی امید در دیدار نخست برابرنماینده هنگ کنگ به پیروزی رسید. وی در بازی دوم نیز برابر حریفی از چین تایپه به پیروزی رسید و در بازی فینال با شکست حریف اردنی به مقام نخست این رقابت ها دست پیدا کرد.

زهرا برزگر نماینده سنگین وزن بانوان نیز با شکست برابر نماینده ژاپن به مدال نقره دست یافت. برزگر برای رسیدن به فینال حریفانی از قزاقستان و هند را پشت سر گذاشت.
در وزن ۶۱- کیلوگرم بانوان نیز بهنوش نجفی پس از پیروز در دیدار نخست برابر حریف سریلانکایی خود، نتیجه را به بازیکن ویتنام واگذار کرد. نجفی در جدول رپه شارژ نماینده تایلند را شکست داد و به نشان برنز دست پیدا کرد.
ملیکا احدی ملی پوش وزن ۶۸- کیلوگرم تیم ملی امید که با قرعه ای سخت مواجه شده بود در بازی نخست برابر نماینده ازبکستان به پیروزی رسید. اما در ادامه برابر نماینده ژاپن بازی را واگذار کرد. احدی با رسیدن حریف ژاپنی به فینال به جدول رپه شارژ رفت و توانست با شکست حریف قزاقستانی خود یک مدال برنز دیگر برای ایران در این رقابت ها کسب کند.

فائزه چیذری و امیررضا میرزایی دیگر نمایندگان ایران نیز امروز برابر حریفان خود قرار گرفتند اما با قبول شکست از رسیدن به مدال بازماندند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا