شکست بزرگ سلیمانی در آسیا

photo_2016-11-26_14-42-00

تیم ملی نوجوانان و جوانان پسر ایران با کسب هفت مدال به کار خود در پانزدهمین دوره رقابت های آسیایی پایان داد.

به گزارش “کاراته نیوز” تیم ملی کاراته ایران در رده ی سنی نوجوانان و جوانان پسر از ده فرصت خود برای کسب مدال تنها به یک مدال طلا و شش برنز دست یافت. رده ی سنی نوجوانان و جوانان با هدایت علیرضا سلیمانی از مرداد ماه سال جاری اردوهای آمادگی خود را آغاز کردند. سلیمانی در این راه از کمک رضا میدان رو از مربیان سازنده کشورمان، نادر جودت بازیکن سابق تیم ملی و موسی گنج زاده بهره می جست.

سلیمانی که از سوی کومیته فنی فدراسیون کاراته نامزد سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان بود، در نهایت سرمربی تیم های نوجوانان و جوانان شد اما نتوانست نتایجی قابل قبول در این رده ی سنی کسب کند و به نوعی سنگین ترین شکست ایران در طی سال های اخیر را برجای گذاشت.

نتایج تیم ملی کاراته پسران در رده ی نوجوانان و جوانان را در ذیل با هم مرور می کنیم.

 

**نوجوانان/
وزن ۵۲- کیلوگرم / مرتضی نعمتی/ مدال برنز

وزن ۵۷- کیلوگرم / مهرداد مستحسن/ مدال برنز

وزن ۶۳- کیلوگرم / حسین صالحی پور / مدال برنز

وزن ۷۰- کیلوگرم / امیررضا خوشرفتار/ حذف

وزن ۷۰+ کیلوگرم / نوید محمدی /مدال طلا

 

**جوانان/

وزن ۵۵- کیلوگرم /علیرضا خمسه /حذف

وزن ۶۱- کیلوگرم / مجتبی محمدی /مدال برنز

وزن ۶۸- کیلوگرم /یحیی شهگل /حذف

وزن ۷۶- کیلوگرم /حمید رضا نجانی /مدال برنز

وزن ۷۶+ کیلوگرم / مجید نیکو همت /مدال برنز

لازم به ذکر است دوره گذشته این رقابت ها که در کشور مالزی برگزار شد تیم کومیته نوجوانان با سرمربیگری محمد رضا عبدالمحمدی و با حضور حسن روحانی، رضا میدانرو، نادر جودت و حامد زیگساری به عنوان مربی به   ۲ مدال طلا و یک نقره دست یافت. تیم ملی کشورمان در رده ی جوانان نیز توانست به ۳ مدال طلا و ۲ برنز دست پیدا کند و در مجموع با کسب ۵ مدال طلا، یک مدال نقره و ۲ مدال برنز بر بام آسیا ایستاد و تیم ژاپن در همان سال و در مجموع دو رده نوجوانان و جوانان تنها ۲ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۳ برنز گرفت و دیگر طلاهای این رده ها را مالزی، کویت و اردن از آن خود کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا