برگزاری رقابت‌های کاراته نیروی انتظامی کشور در قم

paydar

دبیر هیأت‌ کاراته ناجا گفت: رقابت‌های کاراته کارکنان نیروی انتظامی قهرمانی کشور آذرماه به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد.
به گزارش “کاراته نیوز” ابوالقاسم پایدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: رقابت‌های کاراته قهرمانی نیروی انتظامی کشور هر ساله با استقبال بسیار خوب کارکنان نیرو از استان‌های مختلف برگزار می‌شود و از سطح کمی و کیفی قابل توجه و بسیار بالایی نیز برخوردار است.

وی ادامه داد: جلسات مختلفی راجع به چگونه و نحوه برگزاری رقابت‌های سال ۱۳۹۵ کاراته کارکنان نیروی انتظامی کشور برگزار کرده‌ایم و یکی از این جلسات اخیرا با مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد تا هماهنگی‌های لازم در زمینه برگزاری مطلوب این رقابت‌ها در قم انجام بگیرد.

دبیر هیأت‌ کاراته ناجا خاطرنشان کرد: هدف ما این است که مسابقات این دوره با کیفیت و سطح فنی بالاتری در مقایسه با دوره‌های قبل در قم برگزار شود و به همین منظور از تیم‌های تمام یگان‌های ناجا، منتخب فرماندهی انتظامی استان‌ها و یگان‌های مستقل ناجا برای حضور در این رقابت‌ها دعوت شده است.

وی یاد آور شد: قرار شده مسابقات کاراته نیروی انتظامی کشور به میزبانی فرماندهی انتظامی استان قم روزهای پایانی آذر ماه به مدت دو روز برگزار شود، به همین منظور به زودی بخشنامه کامل این مسابقات به تک تک استان‌ها ارسال می‌شود شاهد حضور حداکثری کاراته‌کاهای استان‌های مختلف و مسابقاتی مطلوب باشیم.

پایدار در پاسخ به اینکه چه کاراته‌کاهایی به نمایندگی از تیم نیروی انتظامی استان قم در این رقابت‌ها حضور می‌یابند، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط مندرج در بخش‌نامه برگزاری مسابقات ترکیب تیم کاراته فرماندهی انتظامی قم مشخص خواهد شد.

وی یاد آور شد: قم مهد استعدادها و نوابغ کاراته است و سال‌ها کاراته‌کاهای قم عضو اصلی تیم‌های ملی بوده‌اند و با سابقه‌ترین سرمربی تیم ملی کاراته از استان قم است، بنابراین باید یک تیم پرقدرت به نمایندگی از نیروی انتظامی قم در این رقابت‌ها حضور پیدا کند.

پایدار که از چهره‌های موفق کاراته قم به شمار می‌رود و هم اکنون در عرصه مربیگری این رشته نیز فعالیت می‌کند، اضافه کرد: قطعا تلاش می‌کنیم تیمی متشکل از بهترین‌های کاراته قم از کارکنان نیروی انتظامی استان در رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور حضور یابند، زیرا در گذشته نیز عناوین بسیار خوبی از این رقابت‌ها به دست آورده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: کاراته‌کاهای نیروی انتظامی قم در مسابقات کاراته نیروهای مسلح قهرمانی کشور نیز سابقه کسب عناوین بسیار ارزشمندی دارند و پیش از این تیم کاراته نیروی انتظامی استان قم هم در بخش آزاد و هم در بخش کنترلی مسابقات کومیته توانسته در جدال با تیم‌های مدعی از استان‌های مختلف رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دهد.

پایدار خاطرنشان کرد: قرار است نفرات برتر این مسابقات در دهه سوم دی ماه امسال در ترکیب تیم‌های منتخب ناجا در مسابقات سراسری کارکنان نیروهای مسلح کشور شرکت کنند، در حالی که پیکارهای کاراته نیروهای مسلح کشور در دو بخش کاراته آزاد و کنترلی به صورت مجزا و در دو بخش کادر و وظیفه در سطح فنی بالایی برگزار می‌شود.

دبیر هیأت‌ کاراته ناجا عنوان کرد: امسال این مسابقات به میزبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تهران برگزار می‌شود و کاراته‌کاهای حاضر در بخش آزاد برای به دست آوردن مدال‌های اوزان منهای ۶۰، ۷۰،‌۸۰، ۹۰ و به اضافه ۹۰ کیلوگرم رقابت می‌کنند، ضمن اینکه رقابت‌ کاراته‌کاهای حاضر در اوزان کنترلی در اوزان منهای ۵۵،‌۶۰،‌۶۷، ۷۵، ۸۴ و به اضافه ۸۴ کیلوگرم به انجام می‌رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا