سلیمانی: المپیکی شدن کاراته کار همه را حساس کرده/ بهترین ترکیب راهی اندونزی خواهد شد

سرمربی تیم ملی کاراته امید گفت: کاراته وارد المپیک شده و همین موضوع کار همه ما را حساس‌تر کرده است.

به گزارش کاراته نیوز، علیرضا سلیمانی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: انتخابی تیم ملی کاراته از امروز (سه‌شنبه) به مدت دو یا سه روز برگزار خواهد شد و در واقع ترکیب اصلی تیم ملی کاراته برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص خواهد شد. خدا را شکر در این مدت تغییراتی را نسبت به روزهای اول در کاراته‌کاها شاهد هستیم. امیدوارم که بتوانیم پس از پایان انتخابی‌ها بهترین ترکیب را راهی اندونزی کنیم.

وی در ادامه افزود: ما دوره‌های قبل اردوی تیم ملی را به مدت ۶ تا ۷ ماه برگزار می‌کردیم اما در حال حاضر تقریبا نزدیک به دو ماه است که اردوها را شروع کرده‌ایم و یک ماه دیگر تا مسابقات قهرمانی آسیا فرصت داریم. در واقع نصف زمان اردوهای سال‌های قبل را ما فرصت داشتیم تا با کاراته‌کاها کار کنیم. به هر حال پیشرفت خوبی را در کاراته‌کاها شاهد هستیم.

سلیمانی در ادامه صحبت‌های خود از حساس شدن مسابقات کاراته به دلیل المپیکی شدن این رشته گفت: کاراته وارد المپیک شده و همین موضوع کار همه ما را حساس‌تر کرده است؛ چرا که حالا همه کشورهای دنیا روی این رشته سرمایه‌گذاری می‌کنند و در واقع نفرات جدیدی به کاراته دنیا اضافه خواهد شد و در المپیک توکیو قطعا یک رویداد بسیار جذاب و دیدنی را شاهد خواهیم بود. به هر حال همین نفراتی که در اردوهای تیم ملی نوجوانان، جوانان و امید حضور دارند نفراتی هستند که در آینده‌ای نزدیک ترکیب اصلی تیم بزرگسالان را تشکیل خواهند داد.

سلیمانی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: ما از مسئولان فدراسیون درخواست کرده‌ایم ۱۰ روز زودتر از آغاز مسابقات راهی اندونزی شویم تا با شرایط آب و هوایی مسابقات بچه‌ها عادت کنند. در حال حاضر تیم ملی نوجوانان و جوانان در قشم تمرین می‌کند اما ما پس از پایان انتخابی‌ها در تهران تمرین خواهیم کرد و امیدوارم درخواستی که داده‌ایم اجرا شود تا بچه‌ها چند روز زودتر در اندونزی حضور داشته باشند تا با شرایط آب و هوایی این کشور آشنا شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا