دبیر فدراسیون کاراته: اگر امشب به اتریش نروم، دیگر رفتنم فایده‌ای ندارد

محمدعلی مردانی گفت: عصر فردا باید در یک کلاس داوری که توسط فدراسیون جهانی در محل برگزاری مسابقات جهانی برگزار می‌شود شرکت کنم و اگر در این کلاس نتوانم حاضر شوم داوری من در این رقابت‌ها باطل می‌شود و رفتن من هم ارزشی ندارد.
به گزارش کاراته نیوز، تیم ملی کاراته ایران در حالی برای حضور در رقابت‌های جهانی اتریش راهی این کشور شد که هنوز مشکل صدور روادید دبیر این فدراسیون که قرار بود به عنوان داور در این مسابقات شرکت کند حل نشد.
محمد علی مردانی دبیر فدراسیون کاراته در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد مشکل عدم صدور روادیدش برای سفر به کشور اتریش گفت: «ما از ۱۷ اکتبر همراه با سایر نفرات تیم ملی مدارک خودمان را برای صدور روادید به سفارت اتریش فرستادیم، اما روادید همه اعضای تیم و سرپرستان تیم صادر شد و متاسفانه برای من هنوز صادر نشد.»
وی ادامه داد: «من در حال حاضر پیگیر هستم و اگر روادیدم امشب صادر نشود و به کشور اتریش نروم رفتنم بی ‌فایده خواهد بود. بخاطر اینکه عصر فردا باید در یک کلاس داوری که توسط فدراسیون جهانی در محل برگزاری مسابقات برگزار می‌شود شرکت کنم و اگر در این کلاس نتوانم حاضر شوم داوری من در این رقابت‌ها باطل می‌شود و رفتن من هم ارزشی ندارد.»
دبیر فدراسیون کاراته در خصوص نحوه اعزام تیم به اتریش برای حضور در رقابت‌های جهانی کاراته بیان کرد: «بخاطر اینکه روادید اعضای تیم در یک زمان صادر نشد تیم در چند مرحله عازم اتریش شد. شب گذشته مرحله دوم به همراه آقای طباطبایی سرپرست فدراسیون عازم اتریش شدند و امشب هم یکی از بانوان تیم ملی در قسمت کاتا به این کشور سفر می‌کند.»
مردانی در مورد وضعیت ملی‌پوشان در اتریش گفت: «ما آخرین تماسی که با کادر فنی تیم داشتیم همه از وضعیت تمرینی راضی بودند. تیم تاکنون چند جلسه تمرین در اتریش برگزار کرد که خوشبختانه همه بچه ها در سلامت کامل هستند و آماده شروع مسابقات هستند.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا