کاروان دوم تیم ملی کاراته عازم اتریش شدند

فریبا بداغی مربی تیم ملی بانوان، فاطمه چالاکی و مهدی خدابخشی دو کومیته کا کشورمان به همراه اعضای تیم ملی کاتای مردان و زنان در ۲ بخش انفرادی و تیمی و مربیان آنها بامداد امروز )دوشنبه ۳آبان ماه( عازم کشور اتریش شدند تا به کاروان اول کشورمان در اتریش ملحق شوند.

به گزارش کاراته نیوز، تیم ملی کاراته کشورمان در بخش کاتا و کومیته مردان و زنان با آماده شدن ویزای نفرات باقی مانده از سوی سفارت اتریش با پرواز روز گذشته عازم اتریش شدند.

فرخناز ارباب(مربی)، مهسا افسانه کاتاروی بخش انفرادی بانوان، فرید حقیقی کاتاروی بخش انفرادی مردان به همراه امیر یاری(مربی) و تیم کاتای مردان با ترکیب(ابوالفضل شهجردی، علی زند و میلاد دلیخون) و قاسم شهجردی مربی تیم کاتا به همراه کاروان دوم عازم کشور اتریش شدند.

مهری یزدانی، مائده نصیری  ۲ نفر از اعضای تیم ملی کاتای بانوان هستند که راهی اتریش شدند و پریسا رحمانی نفر سوم هم با برطرف شدن مشکل خروجی اش به جمع دیگر نفرات اضافه خواهد شد.

البته محمدعلی مردانی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته هم به دلیل عدم صدور روادید از اعزم به این رقابت‌ها بازماند و در صورت صدور روادید وی، او نیز راهی اتریش خواهد شد.

همچنین سیدحسن طباطبایی سرپرست فدراسیون نیز به همراه این تیم برای شرکت در کنگره فدراسیون جهانی عازم اتریش شد.

پیش از این تیم بانوان با ترکیب آلاله صعودی، رزیتا علیپور، سمیرا ملکی پور ، حمیده عباسعلی و طراوت خاکسار به عنوان بازیکن، مریم مشیری(سرمربی)، لیلا بهرامی(مربی) و در تیم مردان هم امیر مهدی زاده، سعید احمدی، علی اصغرآسیابری، ذبیح اله پورشیب، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، ایمان سنچولی و علی فداکار به عنوان بازیکن و

سیدشهرام هروی(سرمربی)، حسین روحانی(مربی)، شهاب سلطانی(مشاور فنی) و سیدمحمدرضا حسینی(مربی بدنساز) عازم کشور اتریش شدند.

بیست و سومین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان طی روزهای ۴ تا ۹ آبان ماه در شهر لینز اتریش برگزار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا