تیم ملی کاراته ایران با ترکیبی ناقص به اتریش سفر کرد

تیم ملی کاراته ایران در نبود برخی از بازیکنان ملی پوش خود روانه اتریش شد
این تیم در حالی برای حضور در بیست و سومین دوره رقابت های جهانی به کشور اتریش اعزام شد اسامی بازیکنانی همچون فاطمه چالاکی (دارنده ۲مدال بازیهای اسیایی) و مهدی خدابخشی (مدال برنز امیدهای جهان) در بخش کومیته و مهسا افسانه (دارنده مدال برنز کاتا تیمی)، فرید حقیقی (دارنده مدال نقره امیدهای جهان) و همچنین کاتای تیمی بانوان و اقایان در لیست نفرات اعزامی به چشم نمیخورد.
البته مسئولین فدراسیون کاراته در یک اطلاعیه رسمی اعلام نمودند روادید این بازیکنان تا روز یک شنبه صادر می شود و بازیکنان در روز دوشنبه ساعت چهار و سی دقیقه بامداد عازم کشور اتریش خواهند شد.
حال منتظریم این فدراسیون همچون گذشته به گفتار خود جامه عمل بپوشاند تا حداقل تیم ایران برای اولین بار با ترکیبی کامل در بخش های مختلف اعم از کاتا و کومیته در رقابت های جهانی اتریش حضور یابد و هم اینکه زحمات بازیکنان نامبرده شده که در طول ماه های گذشته بدون هیچ چشم داشتی شبانه روز در اردوهای تیم ملی تلاش میکردند نادیده گرفته نشود.
پایگاه خبری کاراته نیوز برای ملی پوشان اعزامی به اتریش آرزوی موفقیت می کند و همچنین امیدوار است تا کاراته کاهایی  که اعزام نشده اند نیز به تیم ملی در شهر لنز اضافه شوند تا همانند دوره ی قبل نتیجه ای درخور شأن تیم ملی کاراته کسب شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا