استقبال سفیر ایران در اتریش از اعضای تیم های ملی کاراته

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و سومین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان طی روزهای چهارم تا نهم آبان ماه دبه میزبانی اتریش در شهر لینز برگزار خواهد شد و ملی پوشان کشورمان که بامداد امروز تهران را به مقصد وین ترک کرده بودند،  پیش از ظهر امروز با استقبال دکتر مولایی سفیر جمهوری اسلامی کشورمان وارد این شهر شد.

مسئولان سفارت کشورمان در این کشور همکاری بسیار خوبی را با اعضای کادر فنی و ملی پوشان کشورمان داشتند و امور مربوط به خروج از فرودگاه را به خوبی انجام داده و تیم اعزامی کشورمان با اتوبوس از وین راهی لینز شد. 

روابط عمومی سفارت ایران در اتریش برنامه خاصی برای حمایت از تیم ملی تدارک دیده است که اطلاع رسانی به ایرانیان مقیم اتریش از برنامه و زمان مسابقات نمایندگان کشورمان روی تاتامی جهانی یکی از این برنامه ها محسوب می شود. 

البته سفارت اتریش در تهران تا کنون برای فریبا بداغی مربی تیم ملی بانوان، فاطمه چالاکی و مهدی خدابخشی ۲ کومیته کا کشورمان به همراه تیم ملی کاتا تا کنون روادید صادر نکرده است که قرار است طی روزهای آینده  پس ازاخد روادید عازم اتریش می شوند.

رقابتهای کاراته قهرمانی جهان ۴ تا ۹ آبان ماه در اتریش برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران بعد از رسیدن به محل برگزاری رقابتها، تمرینات خود را پیگیری خواهد کرد. 

[ad_2]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا