ملی پوشان کاراته وارد وین شدند/ آغاز تمرینات در شهر «لینز»

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از رقابتها چهارشنبه هفته پیش رو به میزبانی اتریش در شهر لینز آغاز می شود. اعضای تیم ملی کشورمان در دو بخش مردان و زنان که تا روز پنجشنبه در انتظار صدور روادید از سوی سفارت اتریش بودند، با اخذ روادید ساعت ۴:۱۰ بامداد راهی استانبول شده و پس از توقفی یک ساعته راهی وین شدند.

کاروان تیم ملی کشورمان پیش از ظهر امروز وارد وین شد و با اتوبوس مسیر دو ساعته تا شهر لینز را طی خواهد کرد. بر اساس برنامه کادر فنی، اعضای تیم ملی کشورمان عصر امروز اولین تمرین خود را در شهر لینز برگزار می کنند و این تمرینات تا روز دوشنبه به صورت مستمر پیگیری خواهد شد. 

آلاله صعودی، رزیتا علیپور، سمیرا ملکی پور، حمیده عباسعلی و طراوت خاکسار، مریم مشیری(سرمربی) و لیلا بهرامی(مربی)، امیر مهدی زاده، سعید احمدی، علی اصغرآسیابری، ذبیح اله پورشیب، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، ایمان سنچولی و علی فداکار به عنوان ورزشکار، سیدشهرام هروی(سرمربی)، حسین روحانی(مربی)، شهاب سلطانی(مشاور فنی) و سیدمحمدرضا حسینی(مربی بدنساز) ترکیب تیم اعزامی کشورمان در این رقابتها را تشکیل می دهند. 

سفارت اتریش تا کنون برای فریبا بداغی مربی تیم ملی بانوان، فاطمه چالاکی و مهدی خدابخشی ۲ کومیته کا کشورمان به همراه تیم ملی کاتا پس از صدور روادید طی روزهای آینده عازم اتریش می شوند.

رقابتهای کاراته قهرمانی جهان ۴ تا ۹ آبان ماه در اتریش برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران بعد از رسیدن به محل برگزاری رقابتها، تمرینات خود را پیگیری خواهد کرد. 

[ad_2]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا