احمدی: اعزام نشدن به کاراته وان‌ها را به فال نیک می‌گیریم/ برای تکرار عنوان دوره قبل باید تلاش کنیم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

سعید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط اردوهای تیم ملی کاراته پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان، اظهار داشت: تقریبا نزدیک به ۲۵ روز دیگر مسابقات جهانی اتریش آغاز خواهد شد و به همین دلیل چهاردهمین مرحله اردوی تیم ملی کاراته از روز گذشته (سه شنبه) آغاز شده است و خوشبختانه هم شرایط اردوها  ایده آل است. امیدوارم قبل از اعزام به مسابقات جهانی اتریش همه ملی پوشان از لحاظ فنی به مرز آمادگی رسیده باشند و برای تکرار عنوان قهرمانی راهی اتریش شویم تا از نتایج دوره قبل دفاع کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعزام نشدن به کاراته وان‌ها پیش از اعزام به رویداد جهانی به تیم ملی لطمه می‌زند یا خیر، گفت: به هر حال اگر تیم اعزام می‌شد قطعا به سود تیم ملی بود. مهمترین خروجی که دیدارهای تدارکاتی قبل از اعزام به مسابقات جهانی دارند این است که تنها ملی پوشان از لحاظ روحی و روانی و اعتماد به نفس در شرایط ایده‌آلی قرار می‌گیرند. به هر حال ما با توجه به شرایط و اتفاقاتی که رخ داد نتوانستیم به کاراته وان ها پیش از اعزام به مسابقات جهانی برویم.

نایب قهرمان مسابقات جهانی پاریس در ادامه، گفت: حالا اگر به این موضوع بخواهیم فکر کنیم شرایط روحی و روانی ما به هم می‌ریزد بهتر است این اتفاقات را فراموش کنیم چرا که همه نفرات حاضر در اردوی تیم ملی با تجربه هستند. این اتفاقات را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم مزد زحماتمان را در اتریش بدست بیاوریم.

وی در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: همه بچه‌های تیم ملی شرایط روحی و روانی بسیار خوبی دارند خوشبختانه کادر فنی با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده شرایط ملی پوشان را پیش از اعزام به مسابقات آماده کرده و مهمترین نکته حالا پیش از اعزام به اتریش حفظ شرایط روحی و روانی ملی پوشان است.

انتهای پیام/

[ad_2]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا