گنج‌زاده: امیدوارم با وجود کمبود مسابقات تدارکاتیدر مسابقات جهانی به مشکل نخوریم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

سجاد گنج‌زاده در گفتگو با «نسیم آنلاین»، در خصوص شرایط تیم ملی کاراته اظهار داشت: بعد از پایان آخرین مرحله اردوهای تیم ملی کاراته، چند روزی را استراحت کردیم و از امروز دور جدید تمرینات تیم ملی مجددا آغاز خواهد شد.

ملی‌پوش تیم ملی کاراته ایران در خصوص لغو سفر تیم ملی کاراته به مسابقات کاراته وان آلمان اظهار داشت: حضور در مسابقات آلمان قطعا خیلی برای تیم ملی مفید بود اما متاسفانه این سفر لغو شد. ما در مدت حضور در تمرینات تیم ملی تنها دو مسابقه تدارکاتی ارومیه و سوئیس را پشت سر گذاشتیم که سطح هر دو این مسابقات معمولی بود.

وی ادامه داد: مسابقات ارومیه و سوئیس نه در سطح خیلی بالایی قرار داشت و نه آنچنان از سطح کیفی ضعیفی برخوردار بود و حضور در مسابقات آلمان می‌توانست محک بسیار خوبی برای بچه‌های تیم ملی باشد. با توجه به این اتفاقاتی که جهت حضور تیم ملی در مسابقات پرتغال، ترکیه، آلمان و ژاپن افتاد و هر کدام بنا به دلایلی منتفی شد، شخصا به دنبال این هستم این مشکلات تمرکز را برهم نزند.

گنج‌زاده تصریح کرد: درست است که ما باید به مسابقات تدارکاتی اعزام می‌شدیم و کم‌کاری‌های از طریق فدراسیون و سفارت آلمان صورت گرفت اما اعتقاد دارم من بازیکن ملی‌پوش نباید این تفکر را داشته باشم که چون ما مشکلاتی را داشتیم بای این مسائل در عملکردم تاثیر منفی بگذارد.

وی ادامه داد: من مسابقات کاراته وان آلمان را پیگیری کردم و در وزن من نمانیده آذربایجان به مقام قهرمانی رسید که من این ورزشکار را در مسابقات سوئیس ۶ بر صفر شکست دادم. این موضوع انگیزه و امید من را بیشتر کرد و تیم ما هم به جایی رسیده که از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد. ما حتی وقتی با خودمان هم تمرین کنیم برای ما با ارزش است و نشان دهنده این موضع است که این تعداد بازیکن خوب را هیچ تیمی ندارد.

نایب قهرمان مسابقات جهانی آلمان با تاکید بر این موضوع که حضور در مسابقات تدارکاتی از ده‌ها جلسه تمرین بهتر است، گفت: مطمئنا حضور در مسابقات تدارکاتی از جلسات تمرینی مهمتر و مفیدتر است. جو حضور در مسابقات از نظر داوری و  روزهای قبل از مسابقات از همه نظر از مسابقه داخل اردویی و استانی بالاتر است. بازیکن هر چه در مسابقات تدارکاتی شرکت کند تجربیات بیشتری کسب می‌کند و من خودم حتی از مسابقات ارومیه و سوئیس تجربیاتی کسب کردم که به من کمک خواهد کرد و اگر این مسابقات بیشتر بود قطعا باز هم من باتجربه‌تر می‌شدم.

وی ادامه داد: بازیکن وقتی در مسابقات تدارکاتی حاضر می‌شوم در مسابقات اصلی خیلی راحت‌تر مسابقه می‌دهد و نتیجه زحماتش در تمرینات را در مسابقات پیاده کند. ما مسابقات تدارکاتی زیادی نداشتیم اما امیدوارم در مسابقات جهانی هم به مشکل نخوریم. مسابقات جهانی و فرصت حضور در آن قطعا دیگر برنخواهد گشت و من نمی‌خواهم بعد از پایان مسابقات جهانی این موضع را به خود بگویم و دنبال این هستم با درک این شرایط در مسابقات جهانی با تمام توان حاضر شوم  

[ad_2]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا