همه مصوبات شورای المپیک آسیا در یک نگاه

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه شورای المپیک آسیا در دو روز در ویتنام برگزار شد که این جلسه مصوبات زیادی داشت که می‌توان به میزبانی ژاپن در بازی‌های ۲۰۲۶ و همین طور شرکت ۴۰ رشته در بازی‌های آسیایی اندونزی اشاره کرد.

سایر مصوبات این شورا را در زیر می‌خوانید:

* در جلسه هیات اجرایی شورای المپیک آسیا در ویتنام این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و اعلام شد تا انتخاب مقر قطعی کارها در چند منطقه پیگیری شود.

بر این اساس آلماتی در قزاقستان، دهلی در هند، بانکوک در تایلند و نانشا در چین و همین طور کویت، این ۵ مرکز می‌توانند فعالیت‌های شورا را انجام دهند.

* در تصمیمات نهایی بین شورای المپیک آسیا و مسئولان برگزارکننده بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، اسکیت برد به بازی‌های اندونزی اضافه شد.

بر این اساس در مجموع ۴۰ رشته در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ حضور خواهند داشت.

پیش از این اعلام شده بود احتمال حذف موج سواری و اسکیت برد وجود دارد، اما در توافق نهایی اعلام شد موج سواری تنها رشته‌ای است که به دلیل نبود امکانات در این بازی‌ها حضور ندارد. با توجه به اضافه شدن رشته‌های کاراته، بیس‌بال – سافتبال و ورزش‌های کوهپیمایی در المپیک ۲۰۲۰ هستند در بازی‌های آسیایی نیز شرکت داده می‌شوند.

* ناگویا و آیچی در ژاپن میزبان بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ شدند.

* اساسنامه شورای المپیک آسیا تغییر خواهد کرد و بر اساس آن کمیته‌های ملی المپیک کشورها اجازه دارند حداکثر دو ورزشکار در رشته‌های انفرادی شرکت دهند. پیش از این کشورها ۳ سهمیه داشتند.

انتهای پیام/س

[ad_2]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا