شاطرزاده: حرکتی رو به جلو داریم/ انتخابی های شفافی برگزار کردیم

تیم ملی زیر ۲۱ سال کشورمان در حالی وارد مرحله سوم اردوها شدند که روز پنجشنبه یک مهر ۹۵ طی یک رقابت انتخابی هر شش وزن این رده ی سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم به دلیل آسیب دیدگی و در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم به خاطر نتیجه ی تساوی بین بازیکنان ۳ نفر در اردوها باقی ماندند اما در در چهار وزن دیگر دو بازیکن در اردو به تمرینات خود ادامه می دهند.

حسن شاطرزاده مربی تیم ملی زیر ۲۱ سال کشورمان در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری کاراته نیوز، درباره آخرین شرایط اردوی تیم امید گفت: مرحله سوم اردوی تیم ملی امید را از روز پنجشنبه یک مهرماه ۹۵ آغاز کردیم و مسیری رو به جلو را طی می کنیم.  بازیکنان در طی مراحل گذشته تمرینات عمومی خود را سپری کردند.

مربی تیم ملی امید درباره ی وضعیت انتخابی دو وزن باقیمانده، عنوان کرد: بازیکنان دو وزن منهای ۶۰ و منهای ۷۵ کیلوگرم در پایان مرحله سوم  اردو با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا دو بازیکن در اردوهای تیم ملی امید در هر وزن حضور پیدا کنند.

حسن شاطرزاده با بیان اینکه تمام مراحل گزینش بازیکنان بر اساس استانداردها رقم خواهد خورد، اظهار کرد: امیدواریم تا با برگزاری انتخابی های سالم و شفاف، حقی از هیچ بازیکنی ضایع نگردد و بهترین نفرات عازم رقابت های آسیایی اندونزی شوند.

مربی اصفهانی تیم ملی کاراته کشورمان خاطرنشان کرد: در حال بررسی شرایط مختلف هستیم تا پیش از رقابت های آسیایی بازیکنان در یک مسابقه تدارکاتی به میدان بروند تا بازیکنان در شرایطی مناسب آماده ی رقابت های آسیایی شوند.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا