گودرزی: به دلیل تبانی و مهندسی انتخابات کاراته از سوی افرادی، مجمع انتخاباتی را لغو کردیم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش «نسیم آنلاین»، وزیر ورزش و جوانان در خصوص دلیل لغو برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته اظهار داشت: اخباری از فدراسیون کاراته به ما رسید که فرد یا افرادی در حال تبانی ، چیدمان و مهندسی هستند. زمانی که ما برای خودمان حق مهندسی قائل نیستیم، حتما برای دیگران هم این حق را قائل نیستیم.

وی ادامه داد: در انتخابات فدراسیون کاراته بحث تبانی مطرح بود و امکان داشت مسائل دیگری هم باشد اما زمانی که مجموعه‌های قانونی همچون قوه قضائیه به ما اعلام کنند که فردی دچار این مشکلات هست، عذرش را می‌خواهیم.

محمود گودرزی تصریح کرد:اگر نهادهای ناظر و امنیتی اعلام کنند که فردی مشکلی دارد، خواهیم گفت که شما طبق این قاعده نمی‌توانید به کارتان ادامه دهید. البته ما حق داریم که بر مبنای اساسنامه، نظر فنی هم ارائه بدهیم. یک کمیته داشته باشیم که نظر بدهد این فرد، اساسا می‌تواند رئیس فدراسیون باشد یا نه. ما گفتیم اجازه بدهیم تا همه کسانی که حس می‌کنند توانایی آمدن را دارند، بیایند؛ ما، در این قضیه، زیاد دخالت نکنیم، حقی است برای ما، منتها فعلا از این حق عقب‌نشینی کردیم.

وی خاطرنشان کرد:عقب‌نشینی و کوتاه آمدن ما تا جایی بود که موارد خلاف در انتخابات نمی‌دیدیم و در جایی که مثلا مشاهده می‌کردیم شبانه، بین هیئت‌ها، توزیع موبایل یا تبلت می‌کنند یا پول می‌دهند یا در شب رأی‌گیری، به هتل دعوت می‌کنند و هدایایی می‌دهند، جلوی آنها را گرفتیم و اجازه برگزاری انتخابات را ندادیم. مگر اینکه ما متوجه نشویم. اگر متوجه شویم، حتما این موضوع را به عنوان یک «رانت» تلقی می‌کنیم و آن انتخابات را ناسالم می‌دانیم. تلاش ما بر این بوده که به همین صورت عمل کنیم و تا این لحظه توفیق هم داشته‌ایم. یکی، دو مورد را هم که دیده‌اید به تعویق افتاده است.

 

 

 

 

 

[ad_2]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا