پورشیب یکشنبه به دیدار نماینده اوکراین می رود

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله ماقبل پایانی لیگ جهانی موسوم به کاراته وان عصر جمعه با برگزاری رقابتهای کاتای تیمی و انفرادی آغاز شد تا فردا ادامه خواهد داشت. تیم ملی کاراته کشورمان که قرار بود در این رقابتها شرکت کنند به دلیل آماده نشدن رواید از سفر به آلمان بازماند و تنها ذبیح الله پورشیب سرگروه تیم ملی به همراه شهرام هروی که روادید یک ساله داشتند روز گذشته به این رقابتها اعزام شدند. 

در این مسابقات ۱۱۶۴ کاراته کا از ۷۲ کشور به رقابت خواهند پرداخت که اغلب کاراته کاهای برجسته دنیا در این رقابتها حضور دارند و به همین دلیل از سطح فنی بالایی برخودارد است. پورشیب تنها نماینده تیم قهرمان سال ۲۰۱۴ کومیته تیمی جهان دور نخست باید با «تسیمبل» از اکراین می رود و در صورت برتری باید با «الکساندرا سیستاکوف» پیکار کند. 

پورشیب که روز پنجشنبه به هامبورگ رسیده بود ، روز جمعه یک جلسه با حامد زیگساری مربی ایرانی تیم ملی ماکائو در سالن تمرین، این مسابقات را برگزار کرد. زیگساری قهرمان آسیا و نایب قهرمان جهان و پیشین جهان است که با قراردادی یک ساله در کادر فنی تیم ملی کاراته ماکائو حضور دارد. تمرین سرگروه دیروز و امروز تیم ملی در هامبورگ جالب توجه بود. 

بر اساس برنامه اعلام شده امروز شنبه سوم مهرماه، از ساعت ۹ صبح (به وقت محلی)  کاراته کاهای کومیته انفرادی در اوزان ۵۰-کیلوگرم، ۵۵- کیلوگرم، ۶۱- کیلوگرم و ۶۸- کیلوگرم زنان، و اوزان ۶۰- کیلوگرم، ۶۷- کیلوگرو و ۷۵- کیلوگرم مردان به روی تاتامی می روند. 

فردا یکشنبه چهارم مهرماه هم در بخش زنان کاراته کاهای وزن ۶۸+ کیلوگرم، و در بخش مردان کاراته کاهای اوزان ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم به دیدار رقبای خود می روند که پورشیب در وزن ۸۴- کیلوگرم نیز به روی تاتامی می ورد. 

جمعه در نخستین روز رقابتهای کاتای انفرادی و تیمی برگزار شد. در بخش زنان «ووینا» از اسپانیا به همراه «آیا» از مصر به دیدار نهایی راه پیدا کردند و اسپانیا به همراه دومنیکن نیز صاحب نشان برنز شدند. در تیمی زنان هم آلمان و مصر راهی بازی نهایی شده و فرانسه و اسپانیا برنز گرفتند. 

در بخش مردان «آنتونیو دیاز» از ونزوئلا و «دومیان کوئنترو» از اسپانیا برای کسب مدال طلا مبارزه خواهند کرد. ایتالیا و ژاپن هم برنز گرفتند. در بخش تیمی هم مصر و ایتالیا به دیدار پایانی رسیده و مدال برنز مشترک هم به فرانسه و اسپانیا تعلق گرفت. 

[ad_2]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا