بازگشت نایب قهرمان جهان به تمرینات/ عباسعلی: هدفم کسب مدال طلاست

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرنگار مهر، کمتر از یک ماه دیگر تیم ملی کاراته باید برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان باید راهی اتریش شود و تمرینات بانوان اعزامی به این رقابتها زیر نظر کادر فنی با جدیت در حال پیگری است. این درحالیست که حمیده عباسعلی به دلیل آسیب دیدگی در تمرینات حضور ندارد. 

عباسعلی با مدال نقره دوره قبل رقابتهای جهانی تلاش زیادی دارد تا برای حضور در مسابقات جهانی اتریش آماده شده و برای مدال طلا مبارزه کند. این کاراته کا با کسب مدال برنز و نقره رقابتهای کاراته وان پاریس و رتردام هلند نشان داد عزم خود را برای رسیدن به این هدف بزرگ جزم کرده است. 

اما آسیب دیدگی ۲۰ اردیبهشت ماه در جریان تمرینات بدنسازی مانع از آن شد تا وی تمرینات خود را به صورت منظم پیگری کند. همین آسیب دیدگی باعث شد تا وی حضور در رقابتهای انتخابی را از دست بدهد ولی در نهایت شانس حضور در رقابتهای جهانی را در ترکیب اصلی تیم بانوان پیدا کرد. اما تداوم این آسیب دیدگی و غیبت در تمرینات تیم ملی شایعه غیبت وی روی تاتامی جهانی را قوت بخشید. 

وی در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: آسیب دیدگی جزیی از ورزش قهرمانی است و آنها که ورزش حرفه ای دارند همیشه آسیب را با خود همراه دارند. من نیز از این قاعده مستثنی نبوده و یک آسیب کهنه را با خود دارم. این مشکل بعد از انجام کارهای لازم با نظارت پزشک رفع شده و این هفته به اردوی تیم ملی ملحق می شوم.

عباسعلی در مورد شایعه غیبت وی در مسابقات جهانی گفت: نه به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد. نمی دانم این موضوع از کجا آمده، من برای حضور در رقابتهای جهانی لحظه شماری می کنم با برنامه کار خود را شروع کرده و تلاش دارم در این مسابقات به نشان طلا دست پیدا کنم. مشکل آسیب دیدگی رفع شده و تمرینات خود را به زودی آغاز می کنم.

نایب قهرمان سال ۲۰۱۴ جهان به حضور در مسابقات بین المللی سوئیس هم اشاره کرد و اظهار داشت: با نظر و اجازه پزشک در این مسابقات شرکت کردم. پزشک من تاکید داشت در صورت احساس مبارزات را ادامه ندهم و من نیز همین کار را انجام دادم. مسابقات خوبی بود و باید از همین هفته به اردو برگشته در مدت ۳۰ روزی که تا آغاز رقابتهای جهانی باقی مانده برای رسیدن به آمادگی مطلوب سخت تلاش کنم.

رقابتهای کاراته قهرمانی جهان چهارم آبان ماه در لینز اتریش آغاز می شود و امیدوارم حمیده عباسعلی بتواند با رسیدن به مرز آمادگی در این رقابتها همانند چهار سال گذشته موفق به کسب مدال شود. 

[ad_2]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا