انتخابی های کم فروغ اما پرحاشیه

مرحله اول انتخابی تیم ملی کاراته رده های پایه درحالی چهارشنبه ۳ شهریور برگزار شد که بازیکنان عملکرد چشمگیری در این رقابت و راهیابی به مرحله دوم از خود نشان ندادند اما محمد بهرامی سرمربی تیم ملی با تصمیمات خود در این مرحله به جامعه کاراته یک شوک بزرگ وارد کرد که در زیر به آن اشاره  خواهیم کرد.
به گزارش “کاراته نیوز” در ابتدا به این موضوع اشاره می کنیم که اعضای پایگاه خبری کاراته با مقایسه لیست اسامی بازیکنان دعوت شده به مرحله اول و دوم انتخابی تیم ملی از سوی فدراسیون کاراته نام چند بازیکن توجه ما را به خود جلب کرد. بازیکنانی که نام آنها در لیست دعوت شده های مرحله ی اول نبود اما در سری دوم نام آنها دیده می شود.
پس از پیگیری هایی که اعضای گروه خبری کاراته نیوز انجام داده است، نام یک بازیکن در رده ی سنی نوجوانان، پنج بازیکن در رده ی جوانان و دو بازیکن در رده ی امید در لیست اعلان شده توسط فدراسیون کاراته برای حضور در مرحله ی دوم انتخابی ها قرار دارد که در لیست مرحله ی اول قرار نداشت.
اما نکته ی دوم که از نظر ما بسیار جالب تر می باشد و شاید نیاز به پیگیری سرپرست فدراسیون کاراته داشته باشد این است که بعضی از بازیکنان دعوت شده با توجه به شکست های سنگین و بعضاً بدون حتی یک برد در مرحله ی دوم نیز حضور دارند اما نام بازیکنان شناخته شده ای همچون دانیال زحمتکش از گیلان، محمدرضا امیری از بوشهر و رامین قره گوزلو از البرز در این لیست خالی است.
بعنوان نمونه می توان وزن منهای ۷۵ کیلوگرم امید را بررسی کرد، احسان لرستانی بازیکنی است که با توجه به عدم حضور نامش در لیست دعوت شدگان به اردوی مرحله اول، در مسابقات انتخابی شرکت کرد و با وجود یک شکست ۸ بر صفر برابر سید رضا خوشکلام و شکستی دیگر برابر مهدی مهدیخانی باز هم نامش در لیست مرحله دوم قرار گرفته است که این موضوع خود شبهات زیادی را در بدو شروع عملکرد اعضای کادر فنی ایجاد میکند. اما یک سوال که ذهن ما را به خود مشغول کرده این است که آیا علیرضا احسانی و احمد صافی که بعنوان اعضای کمیته فنی در سالن مسابقات حضور داشتند بر نتایج انتخابی دور اول رقابت ها دقت لازم را داشتند و نظارتی بر لیست اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی مرحله دوم با توجه به کسب این نتایج داشتند یا نه؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا