مسابقات کاراته قهرمانی کشور در گرگان برگزار می شود

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

اسماعیل جبله در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیستمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک wskf در تمام رده های سنی ویژه آقایان به میزبانی استان گلستان در روزهای پنجم و ششم شهریور در سالن امام خمینی (ره) شهرستان گرگان برگزار می شود.

جبله افزود: نفرات اول و دوم این مسابقات برای جام بین اللملی ایران زمین که در ۶ ماهه دوم سال جاری به میزبانی تهران برگزار خواهد شد گزینش می شوند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین منتخبین مسابقات مربوطه سبک برای اعزام به مسابقات بین المللی و جهانی به اردوی تیم سبک شوتوکان دعوت خواهند شد.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰۰ ورزشکار در این مسابقه حضور خواهند داشت، گفت: پیش بینی می شود از این مسابقات استقبال خوبی از استان گلستان و بیشتر استان های کشور به عمل بیاید.

رئیس هیئت کاراته گلستان در مورد وضعیت این سبک در گلستان اظهار کرد: سبک wskf وضعیت مناسب و فعالی در استان دارد و امیدواریم با توجه به حضور سبک ها و قهرمانان استان از سبک های دیگر فعال استان در این مسابقات نسبت به دوره گذشته نتایج بهتری کسب شود.

جبله تصریح کرد: هرچند تعدادی از منتخبین همزمان با مسابقات در انتخابی تیم ملی در تهران به سر می برند اما در نظر داریم تیم منتخب استان در این رقابت ها یک بازی تدارکاتی برگزار کند.

[ad_2]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا