ابهامات زیاد در خبری که بر روی سایت فدراسیون کاراته درج شده است

ظهر شنبه ۳۰ مرداد ماه اسامی دعوت شدگان به اردوهای رده های سنی پایه تیم ملی کاراته پسران در حالی از طریق سایت فدراسیون کاراته اعلام شد که ابهامات بسیار زیادی را دراذهان جامعه کاراته به وجود آورد.
به گزارش “پایگاه خبری کاراته نیوز” در متن خبری که بر روی سایت فدراسیون کاراته درج شده است ساعت ۹ صبح چهارشنبه زمان برگزاری انتخابی اعلام شد اما سرمربیان تیم ملی ساعت ورود بازیکنان به اردو را اعلام نکردند تا این شبهه به وجود آید که آیا بازیکنان باید به محض ورود به اردو به رقابت با یکدیگر بپردازند حال چه این بازیکنان ساکن تهران باشند چه از استان های دوری نسبت به پایتخت همچون هرمزگان یا بوشهر!!؟
این مسئله ی ساده یکی از ساده ترین نکاتی است که نشان می دهد چه مقدار عدالت  و مساوات در بین بازیکنان برای برگزاری انتخابی وجود دارد!!!
اما دومین اشتباهی که در متن خبر درج شده است و به چشم ما آمد، نبود نام بازیکنانی است که در مسابقات ورودی به انتخابی تیم ملی کاراته به مقام سومی و سوم مشترک دست یافتند. سوال اینجاست که آیا سرمربیان تیم ملی تصمیم گرفتند که بدون برگزاری انتخابی نفرات سوم را از مسابقات انتخابی حذف کنند!؟
اگر دو نکته ی بالا را مسئله ای قابل اغماض و چشم پوشی بدانیم، اما نمی توان از این نکته ی مهم چشم پوشی کرد نحوه ی دعوت اردو نشینان به چه صورت است. آیا تنها نفراتی که در بخش رپه شارژ حضور داشتند به این اردو دعوت شدند. پس چرا اعضای کمیته فنی در طول مسابقات انتخابی در سالن رقابت ها حضور داشتند و گاهاً اسامی را یادداشت کرده و اینگونه برخی بازیکنان را امیدوار به حضور در اردوی انتخابی می کردند.
آیا اساتید بزرگی همچون احسانی، بهرامی، صافی و یا مازیار فرید خمامی که در طول مدت مسابقات به صورت مداوم در سالن رقابت ها حضور داشتند هیچ بازیکن شایسته ای را مشاهده نکردند یا بازیکنانی که در روند مسابقات با اخطار و اتفاقات گوناگون از مسابقات حذف شده باشند.
شاید لازم به یادآوری است که در خلال مسابقات انتخابی تیم ملی از سوی اعضای کمیته فنی اعلام شده بود که بازیکنانی که جزء هشت نفر برتر انتخابی تیم ملی شناخته شدند به صورت مستقیم به اردوهای تیم ملی راه پیدا می کنند پس چطور به یکباره این تصمیمات تغییر کرد و نفرات رپه شارژ دعوت شدند.
شاید تمام این اتفاقات از سوی سرمربیان تیم ملی به این دلیل باشد که نسبت به جایگاه خود در تیم ملی احساس خطر می کنند و تصمیم دارند تا قبل از انتخاب ریاست فدراسیون جایگاه خود را محکمتر کنند.
امیدواریم با توجه به این اتفاقات و تصمیمات کاراته ایران آسیب نبیند و به جایگاه اصلی خود در رقابت های آسیایی دست پیدا کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا