سجادی: در مورد انتخابات فدراسیون کاراته و جودو چیزی نمی‌دانم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ژیمناستیک امروز با ریاست نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان و جعفر درویش‌زاده رئیس فدراسیون ژیمناستیک در آکادمی ملی المپیک با حضور رؤسای هیأت استان‌ها برگزار شد.

نصرالله سجادی در پایان این مجمع در پاسخ به این سؤال که چه زمانی تکلیف کاندیداهای ثبت‌نام شده در انتخابات ریاست فدراسیون کاراته مشخص خواهد شد، گفت: مراحل تأیید صلاحیت کاندیداها در حال پیگیری است که خوشبختانه فضای کاراته در حال حاضر بدون حاشیه پیگیری می‌‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نیست تکلیف انتخابات فدراسیون کاراته هر چه زودتر به دلیل ‌آغاز مسابقات جهانی اتریش روشن شود،‌گفت:زمان برگزاری انتخابات فدراسیون کاراته را نمی‌دانم و خوشبختانه کاراته در فضای خوبی پیگیری می‌شود و هیچ مشکلی ندارد.

سجادی در پاسخ به این سؤال که آیا بهرام افشارزاده در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ثبت‌نام کرده است یا خیر، اظهار داشت: بله، افشارزاده نیز در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ثبت‌نام کرده است.

سجادی در پاسخ به این سؤال که فدراسیون جودو در حال حاضر با سرپرست هدایت می‌‌شود آیا با توجه به شرایط المپیکی بودن این رشته بهتر نیست هر چه زودتر تکلیف سرپرست این فدراسیون مشخص شود یا خیر، گفت: هنوز چند روز بیشتر نیست که کاندیدها برای حضور در انتخابات فدراسیون جودو ثبت‌نام کرده‌اند و هنوز هیچ چیزی مشخص نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا انتخابات فدراسیون جودو قبل از المپیک برگزار می‌شود یا خیر، گفت: من در مورد این موضوع هیچ اطلاعی ندارم.

انتهای پیام/ا

[ad_2]

منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا