سلطانی: انتظاراتم در دور دوم مسابقات انتخابی‌ برآورده نشد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

شهاب سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: در دور دوم مبارزات انتخابی احساس کردم بچه‌ها با استرس زیادی مبارزه می‌کردند و انگار دست‌ و پای‌شان به قولی سنگین بود. آنها حتی از رقابت‌های قهرمانی کشور نیز با احتیاط بیشتری مبارزه کردند و به به شخصه انتظاراتم در این مسابقات اصلا برآورده نشد.

وی ادامه داد: دور بعدی مسابقات انتخابی را ۱۸ خرداد برگزار می‌کنیم و بعد از آن نیز به احتمال زیاد بچه‌ها را به کاراته وان ترکیه اعزام می‌کنیم تا در این مسابقات محک بخورند، البته برنامه‌های دیگر آماده‌سازی و مسابقات تدارکاتی نیز در دستور کار قرار گرفته که امیدوارم بتوانیم همه آنها را به مرحله اجرا در بیاوریم.

عضو کمیته فنی فدراسیون کاراته در مورد انتخاب کادر فنی تیم‌های نوجوانان، جوانان و امیدهای کاراته اظهار داشت: پیشنهاد من به فدراسیون انتخاب سه کادر مجزا برای این سه رده سنی است. پتانسیل مربی در کاراته کشورمان بالا است و امیدوارم بهترین استفاده را از این فرصت ببریم. مربیانی همچون مهران بهنام‌فر، علیرضا کتیرایی، حسن شاطرزاده و حتی خود فرید خمامی و مسعود رهنما و حتی علیرضا سلیمانی می‌توانند در این مورد به تیم‌های ملی کمک کنند.

سلطانی گفت: در مورد انتخاب کادر فنی این تیم‌ها زمان داریم زیرا فصل امتحانات است و به هر صورت باید به این نکته نیز توجه کنیم که بچه‌ها باید به بحث تحصیل‌شان توجه کنند. بعد از خرداد می‌توانیم در این مورد تصمیم‌گیری کنیم.

انتهای پیام/

 

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا