فداکار: دیگر کسی به فکر اعزام اقوامش به مسابقات جهانی نیست

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی فداکار در حاشیه دور دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته اظهار داشت: خدا را شکر در مرحله دوم انتخابی تیم ملی توانستم با شکست رقبای خود اول شوم و با حضور در اردوی تیم ملی به دنبال این هستم تا در وزن ۸۴- کیلوگرم تیم ملی را در مسابقات قهرمانی جهان اتریش همراهی کنم.

وی ادامه داد: دو دوره پیش و در مسابقات جهانی فرانسه در ۸ نفر نهایی مسابقه را واگذار کردم اما این دوره دیگر به دنبال اما و اگر نیستم و قصد دارم ابتدا به عضویت تیم ملی درآیم و سپس با عملکردم در مسابقات جهانی موفق باشم. کادر فنی نیز تدابیری اندیشیده تا هر کسی که حقش است به عضویت تیم ملی در بیاید و این موضوع نه تنها شامل من، بلکه در خصوص همه اوزان و افراد است. امیدوارم هر کسی که حقش است اعزام شود و بهترین نتیجه را کسب کند.

ملی‌پوش تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که با توجه به حواشی دوره گذشته مسابقات جهانی، چقدر امیدوار به عضویت در تیم ملی است، گفت: دوره پیش اتفاقاتی افتاد و همه می‌دانند دلیل آن چه بود اما برای مسابقات جهانی امسال چون کار سختی در پیش داریم، کسی عجله‌ای ندارد تا اقوام و آشنایان خود را اعزام کند و همه به دنبال اعزام بهترین‌های هر وزن هستند.

وی ادامه داد: دوره گذشته نیز در عدم اعزام من فقط کادر فنی مقصر نبود و نمی‌شود همه تقصیرات را گردن کادر فنی انداخت. من می‌دانم در دوره گذشته حداقل حسین روحانی خیلی تلاش کرد تا از حق دفاع کند و امیدوارم هر کادرفنی از حق دفاع کند، چون پشت حق است که نتیجه حاصل می‌شود. در حال حاضر نیز حدود ۵ ماه تا مسابقات جهانی زمان داریم و فکر نمی‌کنم این مدت، زمان کمی باشد.

فداکار در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور ذبیح‌الله پورشیب در وزن ۸۴- کیلوگرم، چقدر امیدوار است به عضویت تیم ملی در بیاید ، عنوان کرد: ذبیح‌الله پورشیب ورزشکار محترم و صاحب مدالی است اما من نیز به اندازه خودم مدال کسب کردم. ما کومیته‌های زیادی با هم داشتیم و هر کسی که فاصله را بتواند حفظ کند حقش حضور در تیم ملی است. چه پورشیب باشد و چه من فقط باید نتیجه مناسب در مسابقات جهانی حاصل شود و امیدوارم حق نیز به حقدار برسد و مطمئنم این دوره نیز همین‌گونه خواهد بود.

ملی‌پوش تیم ملی کاراته در خصوص زمان باقی مانده تا مسابقات جهانی گفت: ۵ ماه خیلی زمان مناسب و ایده‌آلی است و خیلی از تیم‌ها دنیا مانند ایران اردوی مستمر ندارند. به طور حتم با تمرینات خوب بدنسازی و فنی به هدفمان می‌رسیم اما نباید فراموش کرد با توجه به حضور بالای ۱۰۰ کشور در مسابقات جهانی کار سختی در پیش داریم و امیدوارم تیم ملی ایران نیز شاهکارهای دوره گذشته خود را تکرار کند.

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا