مشیری: مربیانم را خودم انتخاب کردم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

مریم مشیری بعد از پایان روز اول رقابت‌های انتخابی تیم ملی بانوان کاراته در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: نمی‌دانم چرا برخی این سوال را می‌کنند که مربیانی که برای هدایت تیم ملی انتخاب کردم به سفارش چه کسانی بوده است. واقعا این موضوعات مطرح نیست و فریبا بداغی و لیلا بهرامی را خودم انتخاب کردم.

وی ادامه داد: در دوره قبلی که در تیم بودم فریبا بداغی به عنوان کمک در کنار بود و با توجه به تجربیات او ترجیح دادم در این دوره نیز مرا همراهی کند. لیلا بهرامی هم اخیرا نتایج خوبی را به همراه تیم‌های پایه به دست آورده و به همین دلیل او را انتخاب کردم.

سرمربی تیم ملی بانوان کاراته در مورد روز اول انتخابی‌های تیم ملی بانوان که از روز گذشته در تهران آغاز شده است، اظهار داشت: در روز اول سطح مسابقات و داوری‌ها واقعا خوب بود و اعتراض خاصی را شاهد نبویم. نفراتی همچون زهره برزگر و چند نفر دیگر واقعا خوب ظاهر شدند و در کل کیفی روز اول امیدوار کننده بود.

در وزن ۵۵-‌ کیلوگرم ۹۳ کاراته‌کا حاضر بودند که در پایان فاطمه چالاکی از مازندران اول شد، زهره برزگر از مازندران در جایگاه دوم ایستاد و طراوت خاکسار از تهران و زینب تقوی از مازندران عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا