ملی پوش کشورمان صبح جمعه راهی فرانسه خواهد شد

ملی پوش کشورمان صبح جمعه برای شرکت در سوپرلیگ کاراته راهی فرانسه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کاراته نیوز، ذبیح اله پورشیب ملی پوش کشورمان به دعوت تیم مارسی فرانسه روز جمعه ۱۳ فروردین ماه راهی فرانسه می شود .

ذبیح اله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان که در سال ۹۴ به همراه تیم دانشگاه آزاد به عنوان قهرمانی در رقابت های سوپرلیگ کاراته کشور دست یافت، در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: در هفته ی پایانی سال ۹۴ تیم باشگاه مارسی فرانسه با ارسال دعوتنامه از من درخواست حضور در سوپرلیگ این کشور را کرد و من نیز با بررسی شرایط این پیشنهاد را پذیرفتم.

وی ادامه داد: تمام کارهای مربوط به اعزام را خودشان انجام دادند و وقت سفارت را نیز خود هماهنگ کردند و روز دوشنبه روادیدم آماده شد و صبح جمعه راهی فرانسه خواهم شد.

پورشیب درباره ی وضعیت تیم باشگاهی مارسی گفت: سرمربیگری این تیم بر عهده ی الکس بیامونتی می باشد که در بین اهالی کاراته بسیار شناخته شده است. همچنین چند تن از اعضای تیم نیز در تیم ملی کاراته فرانسه عضویت دارند.

ملی پوش کشورمان در رابطه با آمادگی خود برای حضور در این رقابت ها افزود: پس از پایان رقابت های لیگ ایران، مقطع کوتاهی را به استراحت پرداختم و پس از آن تمرینات خودم را آغاز کردم و در چند روز گذشته فشار تمرینات خود را بیشتر کردم تا بتوانم نماینده خوبی برای کاراته کشورم باشم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا