سنچولی: امیدوارم برنامه ریزی ها به سود تیم ملی تمام شود

 کاراته کاها نیاز به آسایش فکری و آمادگی بدنی کامل دارند تا در رقابت های سوپرلیگ شرکت کنندایمان سنچولی کاراته کا تیم ملی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ما در تهران، گفت: مسئولین جامعه کاراته همیشه تلاش می کنند تا بهترین تصمیمات را برای جامعه کاراته بگیرند اما گاهی بدلیل ترافیک برنامه ها مشکلاتی در برنامه ریزی ها رخ می دهد.

وی ادامه داد: کاراته ایران پتانسیل بسیار بالایی دارد و به همین دلیل باید تلاش شود تا با برنامه ریزی ها و تصمیمات درست از حداکثر این پتانسیل ها استفاده شود.

دارنده مدال جهانی آلمان در کومیته تیمی عنوان داشت: مسابقاتی که اردیبهشت ماه قرار است به صورت سهمیه آزاد در هر وزن برگزار شود، یک تصمیم خوب از سوی مسئولین فدراسیون است چرا که هر شخصی که در خود توانایی رسیدن به تیم ملی را می بیند می تواند در این رقابت ها شرکت کند. اما مسابقاتی که مازندران قرار است از نظر زمانی برخی از کاراته کاهای حاضر در مسابقات لیگ های کشور را دچار مشکل میکند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما در سال آتی رقابت های جهانی اتریش را در پیش رو داریم که باید با آمادگی کامل در این رقابت ها شرکت کنیم و از عنوان قهرمانی خود که در آلمان کسب شد دفاع کنیم. برای این مهم باید تصمیمات درست و بدون اشتباه بگیریم. در نتیجه باید قبل از تصمیم گیری در هر زمینه خوب زوایای مختلف آن را بررسی کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا